Jävla internet

Mitt internet har fuckat sig hela dagen. Blir tokig! Jag försökte kolla på en film på nätet och så hackar den här filmen varannan sekund. Det var ju omöjligt. Nu har jag däremot hittat lösningen på internet problemet. Vår router ligger i min brors rum och tydligen vägrar den nå till mitt rum. Så jag har öppnat hans rum och öppnat min dörr, som i sin tur vägrar att öppnas så jag har lagt en papperskorg emellan.. Inte nog med det så måste min data nästan precis ligga vid dörrspringan. Så här ligger jag med halva överkroppen ute i vädret haha och resten på sängen. Jävligt irriterande är det här, men detta är lösningen till att ha internet..

Aja.. Idag har jag iaf varit en hemmafru känns det som. Jag har bakat och lagat mat nästan hela dagen och diskat halva dagen haha.. Har dessutom unnat mig med en dusch, finally haha det behövdes som fan eftersom jag luktade lök. Jag har dessutom pluggat arslet av mig, eller åtminstone försökt så gott jag kan. Mina kurslitteraturer är på engelska, wtf? Jag hade visserligen bra betyg i engelska men lägg av nu. Jag kan inga komplicerade ord på engelska och det är så jobbigt att gå in på google translator. Efter all slit tyckte jag att jag förtjänade att gå ut och få lite frisk luft. Så jag ringde upp första bästa vän och bad henne möta mig inne i stan. And that's it.

Nu känner jag att jag inte orkar sträcka mig så mycket mer, för det känns som att jag försöker få en längre längd så som jag ligger haha.. Har skola imorgon kl 10, får se om jag vaknar i tid på morgonen. Tveksamt.. Men får väl göra det bästa av situationen och försöka lägga mig snart.

Godnatt /Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0