Jag vill också göra som Olja.. haha

Senaste

1. Kompis(ar) du träffade: Olja
2. Personen du pratatade med: Mamma eller pappa
3. Du fick SMS av: Grannen
4. Du kramade: Oli när vi sa hejdå haha

Idag

5. Kläder: Håll i er nu! Svarta mjukis, svart långärmad tröja, svart munktröja, svarta strumpor, svart skinnjacka hahahaha!
6. Bättre än igår: Nej, det var typ värre idag?

Imorgon

7. Är det: En ny dag
8. Planer: Träning (fast jag bara ska sitta där och få närvaro typ) Minnesstund för Rafels mamma <3, jobba kanske eller vila
9. Något tråkigt som händer imorgon: Inte tråkigt direkt, men jobbigt väl.. Kommer vara en ganska känslofull dag

Favorit

10. Nummer: 6, 8, 12, 13.. Finns säkert fler haha
11. Färg: Svart och vit
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon? Ja
14. Humör för tillfället? Känner mig jävligt sjuk just nu..

Frågor och svar

15. Det första du gjorde: Ligga i sängen i en halvtimme innan jag kunde stiga upp ur sängen..
16. Vad åt du sist? Popcorn
17. Vad irreterar du dig på? När någon är seg och inte fattar
18. Tror du på distansförållanden? Ja, om man har varit tillsammans rätt länge och vet vad båda vill med förhållandet
19. Vem tänker du på just nu? Vem tänker DU på just nu?
20. Tror du att personen tänker på dig med? Lätt
21. Vart reste du sist? London baby!
22. Vad gjorde du igår kväll? Jag hosta mig till sömns haha
23. Liknar du din mamma eller pappa? Jag liknar min pappa när jag är ofixad och mamma när jag är fixad.
24. Ler du ofta? Om jag har bra människor runt omkring mig
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Allt i ett paket
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Tror ni att jag har den turen att jag ser något sånt?
27. I vems säng sov du i igår natt? Min
28. Vilken färg har din tröja? Vit, Real Madrids matchtröja :)

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. Gråter du när du skadar dig? Det beror på hur stor skadan är och med vem jag är med

Lycka

32. Är du en glad person? Jag tror det
33. Vad gör dig glad? Min familj och mina vänner OCH att resa
34. Önskar du att du var lyckligare? Jag är lycklig just nu, men en lottovinst på några miljoner skadar inte
35. Är lycka överskattat? Kanske, kanske inte
36. Kan musik göra dig glad? Alltid!

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? Ja
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och utan att mena det? Ja haha när jag var yngre kände jag mig pressad att säga jag älskar dig tillbaka när någon sa det, men inte längre haha jag har hittat ett sätt att slingra mig ur det
39. Har du en flick/pojkvän? Näe haha
40. Är du nöjd med det? Ja
41. Är du kär? Om du är det

Hat

41. Vem hatar du verkligen? En person
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej, är inte lika mobbad som Oli haha
43. Är du en mobbare? Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Alltid om det är något inom familjen, annars slåss jag haha (not)
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja massa gånger. Man lär sig sina misstag att lita på fel folk

Skolan

46. Gillar du skolan? Nej
47. Favoritämne? Inget
48. Värsta ämne? Allt
49. Har du spytt i skolan nån gång? Ja faktiskt.. När jag gick i gymnasiet
50. Är skolmaten god? De få gångerna jag köper mat i skolan så smakar det ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0