I'm here

Jag är här jag lovar! Har bara inte haft den där blogglusten men tydligen har luci haft det. Luci stackarn är sjuk så vi får nog hitta ett sätt att pigga upp henne.

Kom hem klockan sju igår från "skolan" eller snarare en föreläsning om privatekonomi. Höll på att somna, och efter 5 timmar (det började kl 1) så skriver Dea till mig på pappret: 5 timmar ge mig mat HAHA! Det kom så klockrent från ingenstans. Så jag skrattade ihjäl mig och precis så sa tydligen föreläsaren något roligt (enligt honom själv) så han trodde att jag skrattade åt hans skämt! Passande hahah!

Nu är det dags för ännu en dag. Så jag slutar halv 6, så vi får höras då :) puss på pannan!


Kommentarer
Postat av: E M A

SV : Tack! Vad gör du?

2010-03-25 @ 12:47:39
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Ont i fötterna efter en dag med shopping :(

2010-03-25 @ 16:35:15
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0