Fy fy fy fy fy

Jag förstår verkligen inte varför råttor gillar att hänga i Skärholmen. Kanske för att det finns sopor överallt, ibland känns det som om vi bor på en soptipp. Men för att komma till saken: Råttorna har skrämt skiten ur mig ett flertal gånger, men idag slog de rekordet.

Gick genom garaget idag och när man ska komma till själva uppgången till vårt hus så måste man gå igenom en mörk gång. Det tar ett bra tag för lampan att tändas. Så jag öppnar dörren och hör något prassel. Inte trodde jag att det befann sig några råttor där. Men när jag tänder så ser jag den och den sitter typ och kollar på mig. Så blev den antagligen rädd och började springa mot mig för att gå ut till själva garaget. Men jag hann stänga dörren och springa tillbaka fort som en raket och jag tog omvägen. Jag ska ALDRIG mer gå genom garaget! och en sak till, jag hatar råttor.


Kommentarer
Postat av: N

Hahahahaha din jävla LATMASK!!!!! Så går det när du försöker ta den kortare sträckan! Rätt åt dig! HAHAHAHA skojar bara men nu fick jag en bild i huvudet hahahahahahaha komedi!

2010-03-29 @ 16:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0