Fågel-incidenten

Imorse när jag skulle praktiken så han jag inte äta frukost. Så jag gjorde istället en macka för att äta på vägen. Jag brukar egentligen aldrig göra det, men jag tänkte "what the hell liksom", tror nog jag inte kommer möta många människor. Vilket jag inte alls gjorde. Plus att det bara var skog runtomkring mig. Så jag håller min macka i handen och tuggar. Så plötsligt ser jag massa massa fåglar som kvittrar och flyger omkring. Det var skator, måsar you name it. Och jag vet att de där eller alla fåglar är hungriga. De tar tag i allt de får tag i. Men de skulle inte få min macka. No chance. Så fel man kan ha. Plöstligt så ser jag en massa fåglar flyga emot mig (jag är livrädd för fåglar, speciellt när de flyger emot mig) så jag duckar och typ kör en löpning. (Det såg inte bra ut alltså). Mitt i allt så ser jag inte isen under mig och jag halkar. Inte så att jag ramlar men nästan. Och ofta att jag tänker på min macka, som i fallet flög åt helvete. Så de där smarta fåglarna hoppar på min stackars macka.
Vafan! Detta kan bara hända mig. Det lovar jag er. Karma is the shit.

Ett plus i kanten. Väl i skolan så säger en annan lärare att vi inte börjar förrän kvart i 10, och jag var där 10 i 8, så det var bara att vänta. Tro mig jag skulle gått hem om jag visste det då jag kom och inte när klockan var halv 10.

Nu blir det fika med Deic, som jag förövrigt inte sett på flera dagar eller en vecka. Väldigt ovanligt. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0