Ett skämt eller?

Idag var jag på fika med en av mina bästa vänner Deic. Vi sitter helt inne i konversation då en gubbe som ska sitta bakom mig säger:

- Mina damer, nu ska jag klä av mig.
- Eh okej, säger vi båda då vi tror att han ska ta av sig sin jacka.


Jag och Deic återgår till vår konversation men har inte hunnit långt förrän gubben är tillbaka och har kavlat upp ärmarna och säger:

- Nu har jag klätt av mig. (Tar på sig själv typ)
- Eh okej.


Förlåt men pervo? Eiu.

Vadå tänkte han sig själv naken eller?. Gubben var typ 80 år och satt med sin gumma. Varför sa han inte till henne?

Och när jag och Deic skulle dra så tänkte jag säga:

- Nu klär jag på mig. MIN JACKA! På mina kläder! HAHA men jag höll tyst. Tyckte synd om gubben..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0