Drömtydning



Nu kom jag på! Min sjuka dröm. När jag vaknade så visste jag att jag hade drömt en störd dröm eller snarare kände på mig. Jag vet att jag och en tjejkompis Rafel hade typ lekt eller något, så kom vi bort från varandra. (där emellan kommer jag inte ihåg) men jag springer uppför en lång trappa till någon skola. Jag springer ifrån några "terrorister" HAHA och hamnar i någon skola där jag öppnar dörren till ett klassrum samtidigt som jag hör terroristerna som jagar mig och jag ber lärare hitta ett gömställe. I drömmen så börjar hon diskutera med mig (i have no timeee) och till slut gömmer hon mig i en toalett bakom en bokhylla? (fråga mig inte, det var en bokhylla) och där träffar jag på någon skum tjej som frågar om vilken foundation hon ska lägga. Eh jag håller på och gömmer mig för någon säger jag till henne och då försvinner hon plötsligt. Så jag hör männen i klassrummet och är livrädd. Så plötligt hör jag hur läraren säger: nej inte dit, och jag hör hur männen öppnar dörren. De får syn på mig och en av männen håller sin pistol riktad mot mig, men han skjuter inte. (Där är den delen slut). Jag vet att det sista jag sa i drömmen var till min kusin som plötsligt dök upp i drömmen: Jag ska skriva det här i min blogg!

Måste kolla upp vad allt detta betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0