Dating in the dark

Mitt humör är inte på topp idag. Har missat en massa viktiga saker p.g.a. plugget. Det känns jobbigt och det har påverkat inte bara mig utan andra. Aja, vad ska man göra. Plugget kommer före, den här gången. Jag har världens huvudvärk, vet inte vad det kan bero på. Det är något med mitt rum som gör att jag mår dåligt, känner mig inte riktigt frisk och jag börjar känna mig förkyld varje gång jag spenderar en längre tid här inne.. Wierd.
Medan jag pluggar så sneglar jag upp på tvn och kollar på dating in the dark. Väldigt skumt, men ganska sådär underhållande när man har tråkigt haha. Jag väntar på att Desperate Houswives och Cougar Town just nu :D Idag är det en underbar TV dag på kanal 5, men först måste jag se till att plugget blir klart.
Adios! /Luc

Update: Skämtade bara, kollade kanske 1 minut på dating in the dark med ljud på och wtf?!?!! hahaha lägg av med dumma grejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0