Bortförklaringar OLI

Okej?? Vad exakt gick snett i inlägget under? Hahaha jo, Oli säger efter flera timmars tjat? Verkligen inte, jag kanske tjata på henne i dryga 30 sekunder att hon skulle skriva ett inlägg och inviga bloggen. Dessutom är det bara bortförklaringar liten data stor data HAHA olja vet själv att hon kan se mycket väl i mörker! Hahahahaahahaha!!! OCH JA DET VAR JAG SOM FICK DIG ATT KOLLA PÅ KEEPING UP WITH THE KARDASHIANS. Punkt slut.

/Luc


Hon där uppe gillar att ljuga. Herregud, jag vet att ni tror på mig när jag säger att hon tjatade. Hon har feber och är snurrig för tillfället och vet inte riktigt vad hon säger. Skicka en ljug inte hälsning till henne.

Btw. stor data liten data, hon är fortfarande sjuk och har säkert tagit en alvedon för mycket. Förstå henne.

Love you HAHAHAH!

Update: Jag hoppas att ni inte tror på Oli :S För alla vet att hon är lätt (notera att oli gick in och ändrade ordet lätt till svår, men jag ändra tillbaka det bitch) HAHAHA skoja, men sanningen är den att jag talar sanning. Inte hon
You want krig! LUCI. Ingen tror på dig. Du har feber och borde verkligen sova nu. TA INGA fler alvedon. Kolla vad de gör med din hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0