Beslutsångest

Efter lite beslutsångest så har jag bestämt mig att inte göra den här tentan. Jag skulle egentligen ha pluggat när jag var bortrest, men det blev aldrig så. Jag valde hellre att titta upp på taket i någon timme än att läsa kurslitteraturen.. Typiskt. Haha och det känns dumt att stressa och plugga intensivt i en dag. Jag gör omtentan istället och får ha en lite längre ledighet och dessutom får jag mer tid på mig att plugga.

Vill ni veta vad jag har gjort idag? Jag har spelat in en låt HAHA jag kan inte andas när jag hörde vad jag spelade in. En kompis till mig nästan utmanade mig att göra det. När någon säger att jag inte kan något eller pratar om någon jag inte gillar som har lyckats med livet så blir jag arg och känner att det är så lätt att jag själv kan klara det. Nog sagt, det blev inte direkt som jag hade förväntat mig. Men fortfarande, tummen upp till mig som testade. Det var riktigt kul.. Men tyvärr så låter det inte som en hit. Hahahahahaahahahahahaha någon mer som vill utmana mig??
/Luc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0