a new day

Kom precis hem från skolan. Helt onödigt egentligen men men. Morgonen eller dagen snarare började med att jag glömde mitt sl kort hemma, och det insåg jag först framme vid tbanan. Så jag hade 9 minuter på mig att springa hem och hämta kortet och sen springa tillbaka. Tror ni att jag hann? Självklart. Superwomen herself ;)

Nu måste jag spendera hela min dag att läsa förmodligen universums tråkigaste bok. 144 sidor ska vara utlästa och jag ligger bara på sidan 17 så wish me good luck. Planen var ju egenligen att jag igår skulle läst till sidan 70 men jag hann med 17 sidor tills jag somnade. Förstår inte varför man blir sömnig så fort man tar fram en bok. Nej nu måste jag gå och kill myself! :) Hörs senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0