100326

Typiskt! Jag skrev ett inlägg, skulle precis posta det så försvann internet. Jävla skit! Iallafall så skrev jag detta:

Heeeeeello!

Hur mår ni? Sitter här och målar mina naglar. Ska på nattbio ikväll med Lucce. Vi ska nog titta på "I love you Phillip Morris". Har någon sett den? Är den bra? Jag har hört att den är bra men vi får se.

Idag hade jag mitt första seminarium. Läraren verkar helt skum och hm jag vet inte. Får se hur denna kurs går, men det ska nog gå bra. Hoppas vi! Efter skolan så gick jag och Deic till Skärholmens simhall. Vi köpe äntligen träningskort. Så det blir 3 gånger i veckan. Beach 2010 släng dig i väggen.

Vad händer ikväll då? puss på pannan /O


Kommentarer
Postat av: Lucy

TACK att du äntligen markerar att det är DU som skriver inlägget motherfucker hahaha

2010-03-27 @ 01:52:55
URL: http://seko.blogg.se/
Postat av: o

fack u

2010-03-27 @ 12:54:30
URL: http://seko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0