5 mars

Förlåt för dålig uppdatering. Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men det blev ändrade planer. Jag har varit ute på födelsedagsfirande hela dagen.. Kom precis hem och mina fötter värker som fan! Påminn mig att jag ska ha på mig converse när jag är ute och dansar på klubb. FUCK va ont det gör! När jag ser killarna där i skit sköna kläder så vill jag bara byta kläder med dem. Låta dem testa på hur det är att ha tighta kläder och 15 cm klack och se hur dem klarar av att dansa. Och folk klagar på att jag sätter mig ner var 10e minut? HAHA ärligt talat. Nästa gång smugglar jag in mjukis och t shirt, då ska vi se vem som äger dansgolvet!

Jag har världens bloggtorka, har ingen aning om vad jag ska skriva om? Vad vill ni veta?

Just nu så kurrar min mage som fan, men det är så sent och jag vill inte äta ensam :( Får äta en rejäl frukost imorgon, om jag nu ens lyckas somna med tom mage (vilket oftast inte går). Annars får jag gå ner i mörkret och leta fram något.

Godnatt allihopa! Hoppas att ni har firat påsken rejält nu! Själv har jag inte gjort ett enda skit. Har inte ens ätit någon godis :( Får ta igen allt imorgon, film + godis + chips + allt annat skit som finns i denna värld. Perfekt.

Ska fixa de här med bloglovin imorgon, oroa er inte :)

JUST DET, ni som har fått ett MMS skickat från mig med en bild på mig och en kompis så var det INTE jag. En kompis satt med min mobil, som låg i min kompis väska, och hon smygkika på min mobil och tog foto på mig och min vän. Jag trodde att det var hennes kamera, och sen skicka hon iväg bilden till folk i min lista. FETT hemskt! Till folk jag knappt pratar med .. Fan va pinsamt fyfan! NOT COOL PEOPLE, NOT COOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0